Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Välkommen Forum Allmänt Vilka noveller / ämnen saknar du? Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

#13332
Rösta upp
1
Rösta ner
::

Det kunde finnas fler som skriver gaynoveller. För tillfället står jag för en tredjedel av noveller i kategorin killsex, och i rätt många av dom andra är det fråga om trekant med två killar och en tjej. Jag har i några av mina ett litet inslag av heterosex, men det är jag faktiskt inte alls intresserad av, jag föredrar sånt som händer mellan killar i övre tonåren eller kanske något äldre.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…