Wet Wet Wet – hur vanligt är det?

Välkommen Forum Dark room Wet Wet Wet – hur vanligt är det?

Tänder du på urinsex?

Du måste vara inloggad för att delta.
  • Nej! Usch så äckligt!
  • Kvinna – Jag har aldrig testat men fantiserar om det
  • Kvinna – Ja, om jag får kissa inför eller på någon annan
  • Kvinna – Ja, om någon annan kissar inför mig eller på mig
  • Man – Jag har aldrig testat men fantiserar om det
  • Man – Ja, om jag får kissa inför eller på någon annan
  • Man – Ja, om någon annan kissar inför mig eller på mig
Visar 0 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #16470
      HoL
        Författare
        Rösta upp
        0
        Rösta ner
        ::

        Jag undrar hur vanligt det är med wetsex, dvs att någon tänder på kiss.

        Jag har nog alltid varit intresserad men inte förstått det förrän jag såg en porrfilm när jag var i 30-årsåldern och där var en kvinna som kissade rakt mot kameran. Det var det sexigaste jag sett på film!
        Jag frågade min dåvarande fru om hon ville testa. Hon tyckte att jag skulle uppsöka en psykolog och vårt sexliv gick i träda i veckor. Min nuvarande fru tänkte annorlunda och vi har lekt blöta lekar många gånger.

        Jag gillar att titta på eller lyssna när en kvinna kissar.
        Att se en kvinna kissa i byxorna är oerhört sexigt.
        Jag gillar att bli kissad på, även i ansiktet och munnen.
        I rätt situation njuter jag av att dricka urin.

        Jag tänder egentligen inte speciellt på att kissa på någon annan men jag tänder så klart på om hon blir kåt av det.

        Skulle vara spännande att läsa andras tankar om gyllene nektar, golden showers, natursekt, watersport eller vad ni vill kalla det.

        Har ni blöta minnen får ni gärna dela med er.

    Visar 0 svarstrådar
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.


    Sök novell


    Dölj innehåll


    Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

    Kommenterat


    1. Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…